Saturday 3 September 2011

raya oh raya~

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
setelah ramadhan berlalu,tibalah hari kegembiraan yg ditunggu-tunggu..setelah aku,family and sedara mara solat raya,kitorg ke dapur untuk makan makan..macam2 mknn ada..nasi minyak,nasi dagang,laksa,ketupat,sate..mmg best gila..lepak2 dgn sepupu2 smbil gosip..cm biasa r,duk tengok baju raya sape pling glamour tahun ni..dh abis buang masa kt meja mkn,kitorg g beraya umh sedara kt durian burung..mkn lg..aduih..tp bergambar mmg xpernah lupe..kalah artis..pose sini.pose sana..tp yg lg best,duit raya still masuk lg..org lain dh xheran xdpt duit raya,tp aku bila dh dpt,trus tgk dpt bape..haha..lantak r..nnti aku upload gmbr raya k..nway,aku hrp kemeriahan raya ni masih terasa smpai bila2..

p/s:raya2 jugak,jgn lupa sem dh nak bukak...LOL,XOXO!

salam lebaran 2011
mama,aku,adik
aku n my kazen

No comments:

Post a Comment